Arkusz zamówienia

Aby złożyć zamówienie uzupełnij poniższe pola lub wyślij do nas maila na adres

W ciągu 5 dni roboczych zostanie wykonane poglądowe zaproszenie z przesłanymi danymi w celu akceptacji.
Na tym etapie pracy możliwe jest naniesienie poprawek lub akceptacja zaproszenia.
Czas oczekiwania na wykonanie zamówienia liczony jest od momentu akceptacji wzoru od 3 do 5 dni.
Po akceptacji wzoru wyślemy proforme, po której opłaceniu przystąpimy do realizacji. Koszt wysyłki to 18 zł

Jeśli wybrałeś zaproszenie ze zdjęciem wyślij je do nas na adres e-mail: grafikowezaproszenia@wp.pl


Adres do wysyłki (imię i nazwisko, adres) - jeśli odbierzesz zaproszenia osobiście napisz w polu "odbiór osobisty"

Wzór zaproszenia numer:

Czcionka dla imion i nazwisk pary młodej solenizanta gości - jeśli podoba ci się czcionka ze wzoru napisz "jak we wzorze" (link do kroju czcionek)
Czcionka dla pozostałej treści zaproszenia (proponujemy prosty krój czcionki) - jeśli podoba ci się czcionka ze wzoru napisz "jak we wzorze" (link do kroju czcionek)

Ilość zamawianych zaproszeń (wypełnij jeśli zaproszenia nie będą personalizowane):


Treść zaproszenia (sentencja + treść + wierszyk):

Personalizacja - proszę o wybór:
2) Personalizacja (nadruk imion i nazwisk) - personalizacja w cenie zaproszenia. Wklej poniżej swoją listę gości.

Jeśli zaproszenie ma być personalizowane to prosimy przygotować i wkleić listę wg parametrów:

1) Imiona i Nazwiska odmienione wg treści zaproszenia pisane po enterze jeden pod drugim np:

Sz. P. Jana Kowalskiego

Sz. P. Joannę i Michała Kowalskich

2) Lista nie może mieć punktatorów oraz numeracji

3) Jeśli przed imieniem i nazwiskiem ma się znaleźć zwrot grzecznościowy Sz. P. - to proszę go umieścić w liście gości

4) Zalecamy zamówienie kilku dodatkowych zaproszeń lub zawiadomień.


Uwagi do zaproszenia

Regulamin - krok po kroku jak zamawiać

1) Wybierz wzór zaproszenia
2) Ułóż treść zaproszenia korzystając z naszych propozycji na stronie lub swoich własnych.
Prosimy nie podawać numerów wybranych treści abyśmy musieli je sami składać w całość. Należy je połączyć i uzupełnić o swoje informacje i następnie jako pełna treść przesłać do nas w formie tekstowej razem z pozostałymi informacjami (nr zaproszenia, personalizacja itp)
3) Jeśli zaproszenia mają być personalizowane przygotuj listę gości według poniższych wytycznych:
Imiona i Nazwiska odmienione wg treści zaproszenia pisane po enterze jeden pod drugim np:
   Sz. P. Jana Kowalskiego
   Sz. P. Joannę i Michała Kowalskich
   Sz. P. Urszulę Kowalską
Lista nie może mieć punktatorów oraz numeracji
Prosimy nie przesyłać listy napisanej w całości drukowanymi literami, ponieważ takie listy nie będą brane pod uwagę.
Jeśli przed imieniem i nazwiskiem ma się znaleźć zwrot grzecznościowy Sz. P. - to proszę go umieścić w liście gości
Zalecamy zamówienie kilku dodatkowych zaproszeń lub zawiadomień.
Prosimy o podanie ostatecznej listy. Nie odpowiadamy za przeoczenie nazwisk przesłanych w kilku mailach.
4) Minimalna liczba łącznie zaproszeń i zawiadomień to 20 sztuk. Przy mniejszej liczbie należy przyjąć, że minimalną kwotą jaką zapłacisz będzie 50 zł.
5) Przygotowane treści prześlij razem z zamówieniem, które możesz do nas wysłać poprzez arkusz na naszej stronie, lub przez wysłanie maila na adres grafikowezaproszenia@wp.pl
6) Otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia w ciągu 5 dni roboczych. Będzie to grafika lub zdjęcie próbnego zaproszenia z Twoimi danymi.
7) W tym momencie możesz nanosić poprawki lub zaakceptować zaproszenie odsyłając akceptację na nasz adres e-mail pamietając o podpisaniu maila nazwiskiem zamawiającego
Prosimy o przemyślane zmiany.  
Po otrzymaniu projektu prosimy o dokładne sprawdzenie treści celem znalezienia błędów.
Nie odpowiadamy za błędy przeoczone przez zleceniodawcę po zatwierdzeniu projektu.
Po naniesieniu przez nas poprawek należy dokładnie sprawdzić wszystkie informacje (nie tylko poprawiane błędy).
8) W przypadku, gdy pierwsza część zamówienia jest już nadana, dochodzi koszt za dodatkowego kuriera 25 zł. Druk dodatkowego zamówienia - to ok. 5 dni roboczych.
9) Nie uznajemy reklamacji, jeśli na otrzymanych zaproszeniach są błędy, które pojawiły się w zaakceptowanym projekcie (niezależnie od tego czy były popełnione przez Państwa czy przez nas).
Projekt wysyłamy w celu sprawdzenia czy wszystko się zgadza i zaakceptowany projekt jest wiążący.
10) Reklamację uznajemy wyłącznie wtedy, kiedy otrzymane zaproszenia nie zgadzają się z zaakceptowana wersja projektu.
11) Po akceptacji grafiki zaproszenia przesyłamy fakturę proforma w celu uregulowaniu należności.
12) Nie pobieramy zaliczek ani nie wysyłamy za pobraniem.
13) Pobieramy całość opłaty za zamówienie po akceptacji przesłanego przez nas do wglądu wzoru.
14) Nie spisujemy umowy o wykonanie usługi.
15) Wystawiamy faktury VAT w formie drukowanej na życzenie.
16) Dopłata jednorazowa za projekt w języku obcym 20 zł.
17) Pobieramy jednorazową opłatę 20 zł za projekt menu.
18) Na życzenie możemy wykonać projekt zaproszenia ze wskazają lub przesłaną do nas grafiką.
19) Reklamacje przyjmujemy w ciągu 3 dni od otrzymania przez Państwa przesyłki.
20) Braki w przypadku błędu z naszej strony dosyłamy w ciągu 5 dni od otrzymania informacji.
21) Zamówienia poniżej 20 sztuk wiążą się z opłatą minimalną w kwocie 50 zł.
22) W jednym zamówieniu można zamówić tylko jeden model zaproszeń/dodatków.
23) W przypadku zmniejszenia ilości zamówionych zaproszeń i dodatków po wpłacie, nie zwracamy różnicy.
24) Nie mamy wpływu na opóźnienia wynikające z pracy kurierów.
25) Na życzenie podajemy nr przesyłki do śledzenia.
26) Zastrzegamy sobie prawo do publikacji wszystkich projektów na stronie internetowej oraz na profilu naszego fb.
27) Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia zamówienia.
28) Kolory na zdjęciach na stronie mogą nieznacznie różnić się od kolorów rzeczywistych z powodu różnych ustawień monitora. Nie może być to podstawą do reklamacji zaproszeń/dodatków.

UWAGA! prosimy o złożenie zamówienia na dodatki typu zawieszki, winietki, plan stołów, numerki na stół odpowiednio wcześnie przed ślubem, pamiętając o czasie, jaki jest potrzebny na realizację zamówienia. Czasami czas oczekiwania na zamówienie może trwać do 14 dni roboczych.

Szanowni Państwo, Mając na względzie ochronę danych osobowych, które nam Państwo powierzyli oraz fakt, iż w dniu 25 maja 2018 r. wchodzą w życie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 uprzejmie informujemy, że Państwa dane są przez nas przetwarzane w związku Państwa zamówieniem. Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności pod linkiem: